BEDAVA ÜYELİKLİ SİTELER [WAP]







Bu yazımda sizlere kendi denediğim & kullandığım Mobil Wap Site kurma sistemlerini tek tek ayrı başlıklar altında vereceğim. Bazıarı için çok kısa bir şey olmasına rağmen bazılarının hayal dünyasında yani bu işlere hiç bulaşmamış birinin zihninde bedava site kurmak çok zordur veya imkansızdır ama işin aslı öyle değil site kurmak 2dk almıyor zor olan tek şey siteyi sürekli güncel tutup hit kazanmak.
Önsözü fazla uzatmak istemiyorum içeriğe giriyorum umarım işinize yarar..

1- Wen.Ru (İngilizce) [html + xthml + wml destekleri var]
Şimdiye kadar pek çok sistem kullandım ama böylesini görmedim senelerdir kapanmayan bu sistem hala güvenle hizmet ediyor.. Öyle her sisteme güvenilmiyor kapanıyor emeklerimiz boşa gidiyor ama burası farklı, oldukça güvenli.Ayrıca her türlü içerik serbest ,sizden herhangi bir bilgi istemediği için polise mahkemeye gammazlanmıyorsunuz en fazla türkiyeden erişim engelleniyor oda çok zor. Erotik içerik yapacak arkadaşların kesinlikle buradan yapması lazım yoksa riskli.
Bunun diğerlerinden bir başka farkıda sadece xhtml değil html uzantılı sayfa oluşturma imkanıda sağlaması, html sayfa googleda daha avantajlıdır.
Kendine ait reklam sistemi yok.
Uzatmadan siteyi vereyim :
Wen.Ru

2- Wapego.Com (türkçe destekli)
Burayı fazla denemedim biraz değişik main php sayfa falan oluşturuyor güzele benziyor ama dediğim gibi fazla  kurcalamadım...
Kendine ait reklam sistemi var.
http://wapego.com

3- Xtgem.Com (ingilizce)
Bunu hiç denemedim sadece biliyorum görünüşe göre html sayfa oluşturma imkanı var.

4- KolayKazan.Net (türkçe)
Bu sistem pek eski değil ama görünüşe göre güvenilir bir yer adminle istediğiniz zaman irtibat kurup sorularınıza yanıt alabiliyorsunuz. Şuan için burada çalışıyorum.
Xhtml sayfa oluşturmanın yanında kod değiştirici gibi temel servisleride var ve tamamen türkçe ve türk yapımı olması işimizi kolaylaştırıyor bunların arasında wen8.ru dan sonra en çom tavsiye edebileceğim sistem bu. Ayrıca erotk içerik serbest..
Kendine ait reklam sistemi var.
KolayKazan.Net

5- Cep7.Org
Daha önce burada çalışmıştım ödememi yapmadan kapanmıştı bu aralar tekrar açılmış admine mesaj attım cevap vermiyor tavsiye etmiyorum ama burayıda kullanabilirsiniz size kalmış.. Özellikleri kolaykazan.net le hemen hemen aynı sayılır.
Kendine ait reklam sistemi var.
http://cep7.org

Benm kullandıklarım bu kadar umarım işinize yarar.

Related product you might see:

Bu Ürünü Paylaşın :

+ yorum + 1 yorum

17 Eylül 2022 20:06

Thanks for information

Yorum Gönder

Follow Me

 
Support : araba oyunları | BlogOkuluTemplate
Copyright © 2011. LuceCrea - All Rights Reserved
Template Created by Web dizayn Published by Blog OkuluTemplate
Proudly powered by Blogger